Jobbdag igen!

Tillbaka på jobbet, tillbaka till rutiner och tidsbrist! Mina timmar räcker inte till och inte blir det bättre av att kvällarna blir mörka och ännu kortare!

Började 11.00 så tog Lemonaden och Clarinett i töm innan jobbet. Sen efter jobbet blev det snabbmiddag innan jag och Linda träffades i stallet och red ut en sväng med Juliette och Oskar. Gäller att skynda sig innan mörkret, i kväll hann vi!

I morgon har jag också mycket på agendan, kan jag få några extra timmar varje dygn tack?

Trötta hästar nere på det nygamla betet i morse 

Lemonaden i töm

När vi kom tillbaka till betet hade de lagt sig igen Juliette, Clarinett och Iowa 

Lemonaden 

Clarinett efter tömjobb 

Oskar på tur med Linda och Juliette 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0