Fredag!

Hade innan semestern tänkt att fredagen skulle vara lite mer ledig, så blev det inte....

Jag jobbade Descara i töm på förmiddagen och longerade Rosen över bommar och hinder. Sen åkte jag i väg för ett par tömkörningar och några träningar. På väg hem for jag upp på Ica och handlade lite, var ju löningsfredag och jag var glad att vara ledig!

Efter mat så jobbade jag även Delicious i töm och hjälpte Linda att sitta upp på Iowa. Det går ju ett tag mellan ridningarna för henne eftersom han gör illa sig hela tiden, men jag tror ändå att de klarar sig själva snart.

Sen, när hästarna var nattade och kollade och jag hade duschat så drack jag, Linda, Nisse och grannarna hallonvin och pratade häst och strunt! Lite semesterkänsla medan det regnade ute. Nu ny dag och jag ska göra ett ryck i stallet på förmiddagen för sen väntar resa till Wången!

Descara! 

Longering av Rosen, hoppas på att kunna rida henne i dag! 

Delicious jobbar på så fint i töm! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0