Augusti!

Augusti börjar med blåst och höstkänsla! Blåst ordentligt i dag, men var ju i alla fall insektsfritt då!

Började dagen med att Oskars ägare kom för att filma och fota honom för annons. Sen åkte jag ner till betet, tog Wasabi lite i töm. Svullnaden på benet har gått ner mycket, hon är inte halt men verkar störas lite av det. Red sen Lemonaden men hon blev väldigt spänd av blåsten då blev inte så mycket. I stället tog jag och gick runt hagen på det andra betet där nere inför kommande betesflytt.

Blev en lång middagspaus innan jag åkte och tömkörde den hästen jag tömkörde för första gången förra veckan. Hemma igen åkte jag och Linda ner till betet, och även Nisse som somnade om en sko på Clarinett, vi red ut med Juliette och Clarinett uppför backarna. Sen hjälpte jag Linda att rida lite på Iowa innan Chokladen fick jogga lite i töm. Vid den tiden fanns det inte energi kvar till något mer avancerat.

En sen nattning av hästarna och så i väg och duscha. Nu är klockan över midnatt och jag börjar tidigt i morgon!

Oskar! Film finns på min Instagram 

Så fin bild på Oskar 

Wasabi! 

Kliar såklart! 
Lemonadens öron! 

Med Clarinett mot solnedgången! 

Chokladen och det har redan börjat bli mörkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0