Vår i luften!

Igår kväll kändes det verkligen som vr i luften! Det var rejält med plusgrader igår men jag jobbade ju, verkar bli kanonväder i dag med. Synd att jag är lite hängig och förkyld.

Igår morse longerade jag Chokladen, testade Clarinetts sadel och är nu väldigt sugen på att prova rida i den. Lugnt på jobbet som tur var eftersom jag var hängig och lite snorig. Vi åt smörgåstårta till mat, som vi sålt ut billigt på jobbet, och på kvällen sen tog jag Wildkickan i töm. 

Tinar fort nu. Banan är långt i från avtinad men det var inte halt, jag hoppas att det ska tina igenom på den i dag. Kommer bli några veckor nu när allt är blött och lerigt. Längtar redan till att det torkar upp och blir gräs i hagarna! 

Chokladen igår morse! 

Wildkickan på kvällen. Ser isigt ut men varken Wildkickan utan skor eller jag utan broddar hade problem. Ser ni himlen? 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Man lever upp näär det är vår:) Alla blir gladare varesig man har 2 flötter eler fyra:)

Svar: Ja så är det ju!
Pernilla Engström

2024-04-09 @ 11:13:01
URL: http://https://teskedsgumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0