Torsdag!

Finväder i dag och ett gäng hästar ridna!

Ryggen har fungerat så jag red Wasabi, Lemonaden, Grå och Oskar. Alla på banan (och Oskar även en sväng på vägen) och med varierande resultat. Kan säga att mina hästar är ju inte jätteförtjusta i vatten och nu är det ju lite vatten på banan, men det är ju bra träning.

Sen middag och gjorde kladdkaka, så när jag sen skulle i väg och tömköra hästar så var jag alldeles för mätt! Svängde in på jobbet på hemvägen och köpte smör, chefen var där och städade, innan nattning av hästarna. Dagens roligaste var när jag mockade i grabbarnas lösdrift, Iowa välter ut skottkärran åt mig och när han var på väg att göra det igen sa jag till honom. Jag såg hur sur han blev, han blänger på mig och går in i lösdriften och bajsar!

Wasabi innan ridning! 

Långöronen uppifrån! 

Lemonaden! 

Inte lika långa öron på henne! 

Grå parkerad vid pallen medan jag fixade en grej! 

Oskar innan avsittning! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0