Pay and jump!

Igår var jag på Pay and jump, även om  jag inte hoppade själv var det roligt att komma ut lite och man blir lite mer taggad.

På morgonen innan så longerade jag Chokladen. Sen åkte jag med ponnyfamiljen och två ponnyer till Kramfors. Tjejen red en runda per ponny, två olika höjder, och ena ponnyn gick jättebra och den andra lite mindre bra. Lite som det kan vara!

Hemma igen så gjorde jag mat och sen i stallet så red jag Wildkickan. Underlaget är lite sådär just nu så blev ett lugnt pass men jobbade med skänkelvikningarna, hon kan nu i det enkla varvet flytta först in för ytterskänkeln och sen tillbaka för innerskänkeln, det är bra. Red även Grå, hon kändes stum och det är ju inte så lätt att rida loss hebbe på det här underlaget men tyckte ändå att hon släppte lite.

Hjälpte sedan Linda att åka lite på Iowa innan nattning av hästarna. Nu ny dag, kall morgon men blir förhoppningsvis fin dag!

Wildkickan innan ridning! 

Grå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0