Nu är våren här!

I dag kom våren, med regn, plusgrader, blöta och lera!

Såklart blev jag sjuk! Än så länge okej med halsont, lite snorig och lite hängig. Jag har inte tid och ork att vara sjuk! Men i morse red jag ut Clarinett och tog Lemonaden som handhäst. Var ett tag sen vi gjorde det sist, hästarna skötte sig utmärkt tills vi nästan var hemma. Då fick Clarinett syn på något och vände, jag var inte beredd, höll på ramla av och trasslade till det med lina och handhäst. Men stötte delen gick det bra.

Lugnt på jobbet, efter mat så gjorde jag ett litet ryck i stallet med tömkörning. Oskar tömkörde jag till en infart där jag jobbade honom lite på volt innan jag gick tillbaka. Grå fick jobba på banan i töm.

Nu ska jag försöka bli frisk så jag kan jobba i morgon!

På tur med Lemonaden och Clarinett! 

Oskar! 



Grå, kolla ljudet på himlen! 

Måste såklart klia sig! Banan är blöt men inte så hal nu i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0