Kallblåst!

Så fint på förmiddagen med sol, men sen mulnade det på och började blåsa isvindar så har frusit i dag med, på kvällen frös jag trots full vinterklädsel!

På förmiddagen så red jag först Lemonaden lite på banan, Oskar fick gå travjobb på banan och sen lite galopp på spåret och tog Forzett i töm. Sen fika och så åkte jag till stallet där Hera och Wilde som var här på inridning bor. Var lite roligt för jag träffade dom två i hagen och det märktes tydligt att de kom ihåg mig! Tömkörde två travhästar där, en som startar och en konvalecent.

Sen handlade jag på hemvägen stekte pannkakor och på kvällen så red jag och Linda ut med Clarinett och Juliette. Tyvärr var det väldigt mycket is så det blev bara skritt och vi fick vända lite tidigare än tänkt, Juliette har inga bakskor.

Nu ladda för jobbhelg!

Lemonaden i solen! 

Oskar på väg ut till spåret

Forzett! 

Kvllsturen med Clarinett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0