Hemma igen!

Hemma igen efter fyra dagar på vift åt olika håll, nu ska jag hålla mig hemma ett tag!

I dag hingstpremiering och ganska lugn dag för mig. Inte så många hingstar som blev godkända men många snygga ändå. Vi kom hem strax före 19.30 och då direkt till stallet. Fixade först en hage eftersom det på eftermiddagen blev klart att det kommer en häst och första budet var i morgon, men det är framskjutet till tisdag nu.

Sen jobbade jag Oskar i töm nere på vägen och lasrade Chokladen innan jag nattade hästarna. Är otroligt trött nu och ska försöka ladda för jobb i morgon!

Utsikten från Wången i morse! 

Fick den här bilden på Bob och Iowa i dag! 

Oskar i kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0