Typ sjukdag!

Typ sjukdag i dag, nu hoppas jag att jag är frisk i helgen!
 
Lugn förmiddag eftersom jag hade feber och var hängig. Efter en Ipren så började jag lite lätt med att ta Lemonaden i töm innan jag åkte och hämtade två höbalar. Lyckades dock bara rulla ut den ena ur transporten eftersom den andra var för tung. 
 
Red Zayats lite lätt på banan och konstaterar att hon börjar bli riktigt rolig att rida! Galoppen har släppt jättemycket och jag önskar att även mina egna hästar galopperade så lätt och enkelt. Sen kebab till mat och nästa sväng i stallet så tog jag Wasabi i töm innan en träning. Efter den kom Linda och även hon har varit sjuk så vi skrittade ut en sväng med Juliette, Clarinett och så Grå som handhäst.
 
Te till kvällsfika och jag har hunnit skriva alla fakturor, nu ska jag sova och vakna frisk i morgon!
 
Lemonaden i töm, hon ser helt fräsch ut nu!

Lemonaden vet att det är hö därinne, hon tänker vara först i kön! 

Wasabi! 

Från kvällens tur! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0