Sista sommardagen?

Var det här årets sista sommardag? 18 grader och sol i dag!

Jag red Chokladen och Clarinett på förmiddagen, Chokladen på banan och Clarinett uppe i skogen. Sen var det dags för besök hiss läkaren. Jag fick göra ett ekg som var bra så drt verkar helt enkelt som att det inte är några större fel på mig egentligen. Ska öka dosen på astmamedicinen bara. 

Sen träffades jag och Nisse på byn och åt innan det blev en liten paus innan eftermiddagens ryck i stallet, då tog jag Lemonaden och Grå i töm. Sen vidare i väg på en träning och en tömkörning innan nattning av hästarna. Nu ladda för Ica i morgon!

Chokladen på banan, så härligt att rida i solen i dag! 

Clarinett uppe i skogen 

Lemonaden i solen på eftermiddagen! 

Grå bland träd och buskar! 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka underbara bilder :) Skönt med sommarvärme <3

Svar: Tack!
Pernilla Engström

2023-09-27 @ 12:32:33
URL: http://https://blondina.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0