När ska jag hinna rida?

Började dagen med platt däck, resten av dagen gick i alla fall bättre även om jag inte haft tid för något i dag som det känns!
 
Det var ju inte så förvånande att däcket var platt, det har tappat lite luft senaste dagarna, men ändå inte så kul att stå på morgonen i regn och fylla däck! Men sen körde jag Clarinett, Juliette och Lemonaden till Nisses stall för skoning. Lemonaden fick plast på bakhoven även i dag men framhoven skoddes utan. Hoppas att hon fortsätter att hålla reda på skorna.
 
När skoningen var klar och hästarna hemkrda igen så hade Nisse gjort ugnspannkaka så mat och sen i väg på lektioner och tömkörning. Hade ett helt gäng i dag så när jag kom hem var det bara att natta hästarna och nu sova. När ska jag hinna rida?
 
Juliette skos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0