Fin höstdag!

Fin höstdag i dag, nu hoppas jag på några soliga dagar och att det torkar upp! Bra med sol som kontrast mot gårdagens tyngre höstväder! 

I morse tömkörde jag Grå lite, började på banan men fortsatte sedan runt träd och nere på vägen. Sen Ica-jobb och efter det ganska snabbt igång i stallet igen. Red Zayats lite på banan, bara lätt jobb men det var intressant att känna hur mycket hon släppte och lossade i kroppen. Hon har verkligen blivit rörlig i sommar och alla gångarterna har utvecklats massor, häftigt att känna!

Sen red jag Lemonaden, lite spänd i ryggen i dag så fokus blev på lösgörande arbete i skritt. Hon släppte fint och det lilla vi travade var väldigt bra trav! Sen hjälpte Linda mig att fylla i punkaspray i däcket som släppt luft, innan vi fikade glass. Nu ladda för ytterligare en jobbdag!

Grå på promenad på vägen! 

Innan avsittning på Zayats 

Selfie med Lemonaden i skymningen 

Jag och Lemonaden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0