Blås-måndag!

Blåsigt igår, i dag vindstilla, kallt och klar luft. Men ska komma regn och snöblandat så det blir nog sämre...

Igår tog jag Clarinett i töm på morgonen. Hon var sprallig och blev rädd för Doris ett otal gånger. Vet inte om det är bra eller dåligt att hon återigen är som en studsboll i töm. 

Efter jobbet skulle jag egentligen ha en träning men det blåste för mycket där. Tog i stället Chokladen i töm. Tycker inte att det gick så bra men det gav mycket för nu vet jag vad vi ska träna på i veckan. Vi ska skritta rakt innanför spåret, rida vändningar och små volter, styra runt träd och rida spårat i skogen! Känner mig väldigt peppad!

Nu ny dag, nya tag och än så länge härligt väder!

Clarinett i soluppgången igår! 

Doris hittade en frusen vattenpöl att leka med! Hon lyckades krossa isen sen... Dessutom klättrade hon i lyktstolpen, kröp i löven och busade i buskarna, perfekt för att få fart på en laddad Clarinett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0