Att göra lista!

Min att göra lista innan vintern är fortfarande jättelång, känns dessutom som jag fyller på den mer än jag prickar av den! Igår jobbdag så då han j9ju verkligen ingenting!

Kollade Wasabi i lina på morgonen, hon är nästan helt haltfri efter hovbölden, man ser en lite störning bara. Men hon reagerar rätt kraftigt när man petar på hoven då jag ska försöka tvätta och rensa där några dagar. Tänkte köpa jodopaxgel eftersom det är lätt att trycka in i hålet efter bölden. Men det finns inte att få tag i längre så måste hitta på något annat.

Sen jobb, mat och nästa ryck i stallet var det mörkt och regn. Tog Zayats i töm och pysslade lite med Bob sen. Hade ju gått promenad med honom på morgonen också, men i dag är tanken att han ska åka hem. Så det är dagens stora projekt, ta hem Bob och sen ett gäng lektioner. Hoppas givetvis på att hinna med lite hästjobb också. Men blir nog inte så mycket stuket på att göra listan i dag heller!

Wasabi på morgonen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0