Årets sista löshoppning!

I dag har jag jobbat alla hästar utom en! Känner mig väldigt nöjd med det!

Blåsigt i dag men bitvis sol. Jag red på förmiddagen, först Grå vars ben återigen känns väldigt bra. Sedan Chokladen som fick hoppa några små hinder, och så tog jag även Lemonaden i töm innan vi drog igång löshoppningen.

Jag löshoppade Wasabi, Forzett, Zayats och Bob! Sen löshoppade vi även en treårig ponny och Iowa, Lindas nya häst. Alla hästar hoppade bra och skötte sig utmärkt. För Bob var det första gången han testade på så handlade mest om att gå i ringen och så fick han hoppa ett litet hinder, han gjorde det jättebra! Han är väldigt lverbyggd bak just nu men galopperar ändå fint, det tycker jag är bra!

Sen middag och Linda åt hos oss, jag skrev fakturor och gjorde sen en omgång till i stallet med nattning av hästarna och lite pyssel i gästhuset som vi använder till sadelkammare. Satte upp krokar och plockade fram ett annat träns att testa på Grå.

Nu ladda för jobbdag i morgon, jag blev väldigt snuvig i kväll men hoppas att det ger sig till i morgon!

Trötta grabbar på förmiddagen! 

Grå med rufs i manen! 

Chokladen innan avsittning! 

Forzett på löshoppningen! 


Jag och Forzett! 

Jag ska fånga Zayats! 

Jag och Zayats! 

Jag och Bob! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0