Wienerbrödets dag!

Igår kom det lite mer snö igen, helt otroligt hur mycket snö vi har redan i november!

Efter att det blivit mycket tömjobb några dagar med kyla och laddade hästar så passade jag på att rida igår. På morgonen red jag Grå och Clarinett. Efter jobbet, en lektion på hemvägen och hemmagjord pizza, så hjälpte jag först Linda att hänga på Iowa och sen red jag Zayats. Tror att Zayats gillar snön lika mycket som jag gör, hon var väldigt framåt och med mig. Vi testade på lite jobb som sen ska bli bogen in och öppna.

Efter stallet blev det kaffe och wienerbröd till kvällsfika. Nu ny dag och nya tag!

Grå igår, kolla tungan! 

Clarinett fick trampa upp spåret bredvid banan lite. Ser ni löven på snön? Lite fel ordning när träden fäller löven efter snön kommit! 

Min och Zayats skugga igår kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0