Skakad julmust!

Mina hästar är som en skakad julmust! Ni vet all kolsyra som studsar ut? Fattar inte vart de får all energi i från!

Igår jobbdag men Joggade Zayats i töm innan jobbet. Och efter jobbet var det segt att komma igång men red den Chokladen. Hon är så laddad nu! Det har släppt en massa i hennes kropp nu så hon känns verkligen jättefin, men väldigt laddad och just nu håller vi galoppjobbet till att vara avsuttet!

I dag är snö, blåst och skitkallt! Jag har lite ont i halsen och känner mig inte alls sugen att härja runt i snön. Med tanke på mina julmusthästar blir det nog mest jobbig töm i dag, och kanske lite julbakning?

Zayats igår morse! 

Pigg Choklad i mörkret! 

Nosgrimmedebatten har tagit fart igen, Chokladen trivs bäst utan något på nosen. Tyvärr måste man ha nosgrimma när man tävlar dressyr. Annars är jag inte alls emot nosgrimma utan har det på de flesta av mina, men givetvis inte stenhårt åtdragen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0