Omslag!

Så kom äntligen väderomslaget! Efter förra helgen trodde jag inte att jag skulle önska snö, men det gjorde jag nu för att få lite mildare temperatur!

Kändes redan i morse i luften att det var annat väder på väg in. Då var det fortfarande -18 grader men någon enstaka snöflinga i luften. Zayats fick jogga lite i töm på morgonen innan jobbet. 

När jag åkte från jobbet så hade det börjat snöa mer ordentligt och på kvällen i stallet var det 13-14 grader, en betydande förbättring mot sista dagarna. Clarinett fick jobba i töm, hon var väldigt energisk. Känns just nu som de närmaste 3-4 dagarna kommer att gå åt till att rasta av alla hästar. De är alla väldigt energiska just nu! 

Zayats i morse! 

Clarinett i kväll med snöfall! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0