Alla helgons dag!

Nederbörd hela dagen, variation mellan regn, blötsnö och snö! Som tur är så mest snö!

Varit aktiv med hästarna i dag trots jobb. Longerade Wasabi först, hon började lugnt och sansat men fick ett spel sen och bockade runt, hennes blankskor verkar fungera ganska bra ändå... Sen tömkörde jag Paris band annat runt träd i skogskanten.

Sen kortdag på jobbet, efter jobbet kycklingklubbor i ugn med stekt potatis. Fortsatte i stallet, red först Clarinett som kändes ganska bra. Sen kom Linda och höll mig sällskap på banan, hon red Juliette och jag red en pigg Chokladen som kastade med huvudet och hade diverse tricks för sig. Sist ut tömkörde jag Grå, då till största delen i regn och motivationen var sådär... 

Sen glass till kvällsfika och ladda för ny dag i morgon! 

Wasabi på banan! 

Och Wasabi med sitt nya täcke, som matte köpt på rea, undrar hur länge det är helt? 

Paris jobbar i skogskanten! 

Iowa och Bob! 

Chokladen i mörkret! 

Och Grå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0