Sommar!?

Det känns som att det inte blev någon vår i år utan sommar direkt!

Igår morse tog jag Zayats i töm ute på gräset och sen red jag Chokladen. Är en månad sen jag red henne sist, hon kändes lite stel (vilket hon bl3snabbt när hon inte går) men annars precis som vanligt. Nu hoppas jag att hovarna håller så vi kan komma igång!

Sen Ica-jobb och på kvällen träffades jag och Linda i stallet och hon hjälpte mig att filma när jag red Movie. När vi höll på avsluta det så kom bönderna med hö, jag hoppas att det är sista leveransen som behövs nu innan hösten. Men är skeptisk för ifjol fodrade jag hela sommaren, men det beror ju också väldigt mycket på vilka hästar som blir här i sommar.

Linda hängde med på fika, vi tjuvstartade chokladbollens dag som ju är i dag, så blev ganska sent innan det blev kväll. Nu ny sommardag att ta tag i!

Zayats i töm! 

Trötta gänget, Juliette, Bob och Wasabi 

Äntligen den här utsikten, Chokladen! 

Jag och Movie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0