Första maj!

Första maj och det luktar vår ute!

I morse longerade jag först Grå så hon fick röra på sig efter gårdagens massage. Sen red jag Clarinett ut en sväng på grusvägen. Inte en bil eller människa såg vi, inga djur heller för den delen!

Sen Ica några timmar och direkt vidare för två lektioner och två hästar som skulle jobbas i töm. När jag kom hem så lämnade jag bilen hos Paulas son för byte av däck och ett bromsbelägg. Under tiden så tog jag och tömkörde Movie på vägen och på två infarter. Sedan nattning av hästarna och hem för fika. Rätt jäkla trött och slut! Nu är det bara att sova, tidig morgon väntar i morgon!

Clarinett väntar på ridtur! 

Så härligt ute i morse! 

Movie skrittar igång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0