Duktig Dajm!

Dajmen som flyttade från mig för ett drygt år sedan var på tävling i dag. Hennes fjärde tävling och första klass med omhoppning, och då vann hon 90 cm klassen! Helt sjukt bra! Jag har fött upp en hoppstjärna! 

Själv har jag jobbat. Tömkörde ut Cizmet på morgonen, hon behöver ganska mycket stöd för att gå i väg från gården, går däremot väldigt mycket lättare hem! Efter jobbet och snabblagad mat så tog jag Movie och Zayats i töm. De fick båda jobba i sommarhagarna som börjar torka upp nu. Bra jobbat kunna fokusera och arbeta på även utanför banan. Just det gick ganska bra för Zayats medan Movie inte kunde låta bli att bocka och göra lite luftsprång, glad att jag inte satt på!

Lite bokföring har jag också hunnit med i kväll, nu laddar jag om för ny arbetsdag i morgon! Och för en vecka med sommartemperatur, nu kommer gräset!

Cizmet i morse, på väg tillbaka! 

Fin kväll, fin Movie! 

Zayats sist ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0