Annandag pingst!

Såg att det flaggade igår, kunde först inte komma på varför men så slog det mig att det var ju annandag pingst igår! Pingsthelgen är verkligen inte vad den varit sen de tog bort annandag pingst som helgdag. Lite tråkigt, som yngre åkte man ofta på tävling i pingst, gärna tre dagar, och pingst var också en stor helg på Ica med extra personal och mycket kunder. Nu är det som vilken helg som helst!

Jag tömkörde Cizmet innan jobbet igår, jobbade henne lite nere på vägen. Sen på jobbet hade jag introduktion med sommarpersonal och det hålls också på byggas om lite i affären så jag kände knappt igen mig när jag kom dit. Lite virrigt att ha introduktion och samtidigt knappt känna igen sig!

Efter jobbet åkte jag i väg och tömkörde en häst och hade en träning. Sen nattning av hästarna och så var den dagen klar. Nu ny dag och en massa att göra som vanligt!

Cizmet nere vid vägen igår. Bra träning för henne att jobba på olika ställen, blev extra träning med en Doris som smög i diket! 

Spännande ljus nere på betet igår kväll. Sol och mörka regnmoln samtidigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0