Vårdagjämning!

Vet ni, om en vecka, nästa måndag när jag slutar 18.15 då kommer det att vara ljust när jag börjar på i stallet efter jobbet! Så skönt det ska bli!!! Nu slutar jag visserligen samma tid på fredag, men bara en sån dag nu att kämpa med innan sommartid!

I morse fick Zayats jobba lite i töm och i kväll efter jobbet så repeterade jag det jag och Linda gjorde med Cizmet i lördags. Och nu i kväll kunde jag både starta och stanna ståendes i stigbygeln, och sitta upp på henne stillastående. Nu är nästa steg att våga testa om start och stopp fungerar lika bra när jag sitter på henne! Men nästa arbetspass blir nog i töm för att trimma bromsen lite till!

Zayats i morse! Öronen framåt, det är inte helt lätt att få till på bild med henne! Hon är expert på att vinkla öronen precis när man tar en bild. 

Så gullig! 

Doris hade gömt sig i en kruka på översta hyllan i garaget i dag. Också väldigt gullig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0