Sommartid!

Sommartiden inleddes med -17 grader men ett fantastiskt väder!

Tog en häst innan jobbet i dag, brukar ta tv men kombinationen av gårdagens utekväll och sommartidens förlorade timme gjorde att jag nöjde mig med Zayats. Henne red jag på slingan, lite spänt och oroligt i början men släppte och vi kunde galoppera lite. 

Sen Ica och efter det kyckling och klyftpotatis till middag. Kvällspasset i stallet inleddes med att jag red Movie på slingan, skönt med ljuset, och sen dressyr med Clarinett, då behövde jag dock tända lampans. Clarinett behövde verkligen ett lite mer ordentligt pass efter att hon både gått lite och lättsamt,vilket kändes i dag också. Men jobbade med skänkelvikning och red bland annat ganska tvär skänkelvikning ut till spåret och direkt en fattning.

Nu sova, klockan är 22.20 men egentligen bara 21.20, förvirrande!

Soligt och fint med Zayats i morse! 



Drygt nio timmar senare, solen gått ner men fortfarande ljust och himlen rosa. Och Movies öron! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0