Sol-dag!

Vaknade till -20 grader i morse, men vaknade första gången 00.30 av att Nisses ston galopperade förbi sovrumsfönstret! Sen superhärligt väder med sol men kallt i kväll igen.

Mockade en lösdrift och sedan började jag med Cizmet, longerade och lite uppsittningsträning. Har hängt på henne i dag och klivit upp från pallen till stigbygeln, och det kände hon sig väldigt bekväm med, och det ska hon ju vara för hon är ju faktiskt riden även om jag tvivlar på det rätt ofta.

Red sedan först Clarinett och sen Movie på slingan, Movie får börja trava lite nu varannan dag så det blir lite mer jobb i alla fall. Avslutade i stallet med en snabblongering av Grå, det var egentligen inte min plan men det blev lite ont om tid. För sen åkte jag en bit bort i byn och hade en lektion i solen, verkligen härligt!

Efter midddagspaus var jag i väg på två lektioner till, sen nattning av hästarna och nu ladda för fredag på Ica i morgon!

Clarinett på slingan! 

Och Movie! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0