Smörgåstårtetillverkning!

Sportlov, smörgåstårtetillverkning och nackspärr, blev en intensiv måndag!

Jag har fortfarande ont i nacken, känns som att det enda som hjälper just nu är ipren. Annars brukar det mesta bli bättre av rörelse men det fungerar sådär nu, men jag tycker inte att jag blir sämre av att vara igång i alla fall.

I morse tömkörde jag Cizmet innan jobbet, första gången med vanlig tömsättning och hon var så duktig! På jobbet märks det att det är sportlov, med lite annat kundflöde än vanligt. Sen efter jobbet åkte jag direkt till stallet och tog Chokladen i töm och nattade hästarna. Efter det blev det tillverkning av smörgåstårta till Nisses födelsedag i morgon. Nu är jag trött och slut i nacken! Nya tag i morgon!

Cizmet i morse! 

Chokladen i mörkret i kväll! 

Och så smörgåstårtan, inte den vackraste men den får duga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0