Ponnytävling!

Det var längesen jag var på ponnytävling men i dag var det dags, jätteroligt var det!

Upp tidigt i morse och fixade hästarna, och åkte till Timrå. Där träffade jag en av mina elever som skulle tävla och som ville ha lite extra stöd under dagen. Det gick verkligen jättebra för henne med två felfria och fina rutter! Jag har sett en massa olika ponnyer, träffat flera av mina elever och annat löst, och trevligt, folk.

När jag kom hem igen var det snabbfika för att sen träffa Linda i stallet. Vi började med att rida Bea och Zayats i skogen, och sen red vi ut en annan sväng med Juliette och Movie. Sen hann jag precis ta Clarinett i töm innan kvällens ekipage kom för en träning. Efter det nattade vi hästarna, Nisse hade gjort mat och nu blir det tidig kväll för jag är sjukt trött!

Utsikt från pallen på framhoppningen

Svettig Zayats efter sin tur

Movie och Juliette på tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0