Måndag!

Intensiv måndag med kall morgon!

Igår var det kyligt på morgonen när jag tog Lemonaden i töm innan jobbet. Hon var pigg och laddad, tänk om man själv var så pigg på morgonen?

Sen efter jobbet åkte jag direkt till stallet. Red Cizmet, nu kunde vi rida ett helt varv runt ridbanan, med många halter, och sen vända in och rida halva banan en gång. Nu när hon börjar komma på vad jag vill så är nästa steg att kunna vända och svänga lite mer, men det får bli nästa gång. 

Vattnade och gjorde klart i stallet, sen hem där Nisse hade gjort chili con carne och jag hade ett digitalt möte. Blev tidig kväll sen! Nu ny kall morgon, och i dag väntar tandläkaren och jag är inte taggad för det!

Lemonaden igår morse! 

Och Cizmet efter avsitttning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0