Sommar-tempo!

Nu är det sommartempo på jobbet. Vi springer mest runt, det är jättevarmt, stressigt och kaos!

På morgonen red jag Cizmet och Zayats. Cizmet på banan och i stället för att rida flera kortare sträckor med avsittning mellan så red jag i dag en längre stund i sträck. Zayats red jag i den tomma sommarhagen där jag sen släppte henne och Cizmet.

Sen Ica där det är väldigt varmt inne, i dag mycket kunder och lite personal. Vi hann inte alls med oss utan det har bara varit stressigt och kaos. Efter jobbet middag och sen red, jag ut Clarinett. Vi kämpar vidare med galoppen så mycket galopp i kväll!

I morgon mer Ica-jobb så det är bara att försöka ladda om!

Zayats i dag! 

Clarinett i kvällssolen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0