Semestergäster!

Varmt och stressigt är det på jobbet nu! Tyvärr fortfarande fyra veckor kvar att jobba innan semestern!

Började klockan 12.00 i dag så hann innan det lite hästjobb. Tömkörde Zayats ner till grannhuset och i hästhagen där, sista chansen på en vecka för nu går det hästar där. Sen skulle jag rida Cizmet men hon var på ett sånt humör när jag gjorde i ordning så ändrade mig och tog henne i töm på banan, där var hon som vanligt. Sist ut Cherry som jag longerade, gjorde förberedande uppsittningsträning med och hängde lite på!

Sen Ica och stressen. Direkt från jobbet till stallet där det anlänt tre hästar som ska vara här en knapp vecka medan deras familj är på semester. Så vi släppte dom i hagen jag gjorde i helgen, sen flyttade jag om lite i hagarna på gården, ner till betet och tillbaka och fick in Doris för natten. Nu ladda för en maxad dag i morgon igen!

Grå hade sovmorgon! 

Zayats i töm! 

Cherry! 

Hon ser så vuxen ut! 

Två av semestergästerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0