Midsommarveckan!

Ytterligare en stressig, varm och kaosartad dag på jobbet, lär bli fler denna vecka!

På morgonen tömkörde jag Cizmet en sväng, nu äntligen känns det som att hon har landat lite i sig själv!

På jobbet var det verkligen rörigt på förmiddagen, men blev lite bättre sen dock alldeles för varmt. Igår kollade vi och det var 31 grader på kontoret, vi sitter inte på kontoret i onödan... Jag har även fått inse vad byråkratiskt Sverige är, skulle hjälpa två kunder i dag att försäkra en bil (vi är ganska seviceminded på vår butik...) och det är inte helt lätt när man inte har fått sitt personnummer! Hur i helsike kan ett försäkringsbolag ta 10000 i förskott/ deposition för att trafikförsäkring en gammal Volvo???

Efter jobbet åkte jag i väg och hade lektioner, hemma igen så longerade jag Cherry i en hage, för att slippa dammet. Nu är det bara att försöka ladda om, intensiv och lång dag i morgon men då slipper jag Ica i alla fall!

Trassel morgonmyser! 

Cizmet i morse! 

Och Cherry i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0