Måndagsmorgon!

Vilken måndagsmorgon jag fick, en riktigt härlig sommarmorgon när man kan gå ut i linne direkt på morgonen! Det älskar jag! Sen kan det ju bli lite väl varmt på dagen sen... 

Jag tog Wasabi i töm innan jobbet. Sen efter jobbet så direkt koll av sommarhagar och sen fodring av hästarna på gården. Efter det kopplade jag på transporten och lastade återigen Chokladen och Clarinett. Chokladen lika lugn nu, kanske kommer vi över våran transportångest? Jag körde de till Nisses stall där de ska sova i natt, i morgon väntar hovslagaren. 

Jag hade digitalt möte med avelsföreningen så åt en sen middag samtidigt som det. När mötet var klart så hjälpte jag Nisse när han skulle betäcka med ardenner hingsten. Nu sova och ladda för en varm dag i morgon, kommer nog att bli en jobbig dag också! 

Wasabi i morse! 

Grabbarna på betet, Bob i täten! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0