Bortglömd lördag!

Lördagen blev visst helt bortglömd här på bloggen. Händer inte så ofta men det händer att jag glömmer att skriva. Det var i alla fall en svettig och dammig dag!

På morgonen tog jag Lemonaden lite lätt i töm på gräset vid betet, hon har tappat en sko och hennes hovar är inte de bästa i torkan. Sen en väldigt stressig och varm dag på jobbet. 

På kvällen tömkörde jag ner Cherry till grannhuset, byggde ut deras hage lite och hade en väldigt dammig hoppträning. Inte utan att jag längtar efter regn nu!

Lemonaden i töm

Bob på sitt bete! 

Cherry nere hos grannen, dags att stängsla den hagen nu! 

På väg hem jobbar fint genom kroppen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0