Utflykt!

I dag kom vi i väg på en liten utflykt, så roligt! Skönt också med en lite lugnare dag! 

Men började med att ta Zayats i töm innan jobbet. Sen jobb och gjorde en frasig pizza till middag (alltså en bränd...) Sen körde jag och Linda ner transporten till betet, Nisse slog på Juliettes tappsko och sen lastade vi henne och Clarinett.

Vi körde upp dom i skogen där jag hade sett en fin skogsväg. Lite brydd blev hästarna när vi lastade ur dom på en grusväg mitt i skogen! Men vi red en sväng där, det var mycket backar att trava och galoppera i och riktigt fint att rida! Sen packade vi ihop dom och körde tillbaka. Helt klart trevlig utflykt!

Sen hade vi köpt gofika så kvällen avslutades med det, och det blev en ganska lång kväll. Nu laddar jag om gör mer jobb i morgon!

Zayats i töm i morse! 

Sadling på grusvägen!

Så fin väg! 

Utsikten! 

Lite kraft innan hemfärd 

Linda och Juliette! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0