Vintervitt!

Just nu är allt vitt och fluffigt, min värld är som ett julkort!

Segt att komma igång i morse, men sen mocka de jag en lösdrift och longerade Wasabi som var betydligt lugnare än i lördags. Sen red jag Chokladen, hon fick trampa ihop på banan samtidigt som jag testade ett nytt bett på henne. Hon har gått på Novabett ett tag nu men det blir lite klumpigt att rida på tycker jag så nu testar vi ett barrelbett, ni vet de där som blev förbjudna i Finland eftersom de kan gå av. Det kan ju även novabetten så jag kanske gillar att ha den risken? Tycker att barrelbetten är intressanta men har inte rida jättemycket på dom än, så mer utvärdering kommer nog.

Sedan fick Clarinett trampa upp slingan och så avslutade jag med att rida Movie på banan. Med henne mycket lösgörande, men inte helt lätt med övningar när det är mycket snö och spårigt på banan, men loss blev hon!

Middag, och i väg på en träning plus en tömkörning innan nattning av hästarna och nu sova. I morgon är det Ica som gäller igen!

Vitt, vitt, vitt! Här Chokladen! 

Clarinett på slingan! 

Och Movie i skymningen på banan, blev väldigt blått av allt vitt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0