Vardag!

Lite längtar jag efter vardag och rutin igen. Mest för att jag inbillar mig att det kommer bli lugnare då! I alla fall lite vanlig måndag i dag!

Eftersom jag var seg i morse så hann jag inte longera någon häst på morgonen, men pysslade lite med Lemonaden och Bob i hagen i stället. Borstade, fixade med Lemonadens hovar och Bob smakade på min jacka. 

Efter jobbet och middag så red jag Movie. Hon gick ju provridning igår och samma väntar i morgon och jag kände att jag behövde rida henne lite lätt mellan. Så ett lätt, kravlöst pass med lite övergångar och galopp i friskt tempo på fyrkanten. Hon kändes pigg och på hugget! Hoppas att det håller i sig till i morgon, och att det inte blir så kallt! Jojo-vädret fortsätter, - 18 grader i morse igen, runt 10 grader på dagen och nu blir det kallare. Verkligen växlande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0