Snöigt!

Och så snöar det igen!

I morse så longerade jag Chokladen och red Grå. Inte bästa passet med Grå som var väldigt spänd. Började med att hon när jag longerade drog i väg och gick omkull, sen från det for hon upp och tokbockade. När jag red så försökte jag rida i spåret bredvid banan men fick växla med att trava lite på banan för hon var så väldigt spänd. Förhoppningsvis är det bättre nästa gång!

Sen Ica, och middag innan jag och Linda träffades i stallet. Blev en väldigt snöig tur i mörkret med Juliette och Movie. Ändå härligt väglag med lite lössnö på vägen och vi kunde trava mycket i backarna. Men vi var som snögubbar när vi kom tillbaka.

Nu ladda om för ytterligare en jobbdag, väldigt lugnt på jobbet nu så här efter jul!

Grå efter ridningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0