Sjukdag!

Bev en riktig sjukdag igår, jag var inte alls pigg!

Fixade hästarna på förmiddagen, sen bakade jag källarfranska med bakpulver och gjorde köttfärssoppa. Sen lång vila innan lite bokföring och så kvällsrycket i stallet. Det började med att jag fastnade med Nisses bil i backen. Paula och hennes man kom och hjälpte mig. Sen hämtade han även deras lilla traktor och drog upp en bal till stona så jag skulle slippa dra hö dit. Sista innan vi var klara så ser jag att snön åkt ner från taket på gästhuset. Jag kollar då så det inte hänt något med aggregatet eller strömmen, och mycket riktigt så hade jordtråden åkt av. Så Linda och jag skottade fram den också.

Sen orkade jag inte så mycket mer igår, avslutade med te och glass till kvällsfika. I dag är jag piggare så hoppas kunna göra lite mer. Och så hoppas jag att jag får tillbaka bilen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0