Personalmöte!

Blev lång dag på jobbet igår, första personalmötet på kanske 1.5 år. Var nog dags!

På morgonen longerade jag Wasabi. Sen Ica och så personalmöte efteråt. Kom därifrån vid 20 tiden, rätt hungrig då eftersom vi bara fick kaffe på mötet. Fixade hästarna, gick lite med Movie och nattade dom. Sen var den dagen förbi!

På mötet pratades det, inte så oväntat, om att hyvla timmar och dra ner. Såklart handlar folk mindre nu när det blivit dyrare och med dagens elpriser, bränslekostnader och räntor. Men svårt att dra ner när våra löner knappt täcker elräkningar redan. Skulle så önska att jag kunde utveckla företaget lite mer och inte vara beroende av mitt jobb på Ica. Det är ju ganska slitigt och jag har varit där lite för länge känns det som! Men det är ju som det är, men har någon en bra afgörside som passar mig så hör av er!

Hade finbesök igår morse, älgko med två kalvar. Men bara 10 meter från min hage, jag hoppas att det inte ska bli som tidigare vintrar att de är på gården. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0