Onsdag!

Det ser ut som att det kan komma ganska mycket snö i helgen, jag hoppas att de har rätt! Behövs lite mer snö för att ramla av mjukt!
 
I morse tog jag Wasabi i töm, hon känns så pass bra nu att jag tänker börja rida henne igen. Samma sak med Grå som jag tog i töm efter jobbet, efter ett par dagar med bus i longerlinan så var hon fokuserad och jag kan nog börja rida henne med.
 
Förutom tömkörning och jobb har jag även förberett lite inför morgondagens hovslgarbesök. Mockat lite och sopat i Nisses stall, plockat fram grejer vi ska ha med, köpt fika och kopplat på transporten. Är ju inte bara att sko, tar nästan en hel dag och kräver en del förberedelser! Nu hoppas vi att det går bra i morgon!
 
Wasabi i töm!
 
Och så lite kraftfoder efter jobb. Hon har fått ärva ett nytt täcke och hon blev så snygg i det, täcket är nog 10 år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0