Jobblördag!

Nu börjar jag faktiskt märka att det blir ljusare, så underbart! Inte helt kolsvart när jag åkte från jobbet i dag!

I morse longerade jag Wasabi innan jobbet. Hon var jättejobbig! Stökig både att leda och longera, känns inte som att jag är jättesugen att sitta upp just nu, hon får jobba lite mer innan.

Lugn dag på jobbet och sen gjorde jag mat. På väg till stallet fick jag dra upp en som hamnat i diket känns bra att det inte bara är jag som fastnar! Sen töm jobb med Clarinett innan nattning. Kände mig lite snurrig och skakig så blev kvällsfika med vitöksbaguette och laxröra, vilket hjälpte! Nu kollar jag på Beck och laddar för mer jobb i morgon!

Wasabi i morgonljuset! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0