Halvfart och helfullt med snö!

Halvfart i dag, eller knappt det... Inte helt pigg och dessutom stora mängder blötsnö i dag. Jag vill ha snö, men jag vill inte ha plusgrader i januari!
 
Så på förmiddagen gick jag runt en hage, som jag hoppas att jag snart ska få användning för, och gjorde några småjusteringar på den. Sen paus för lite bokföring innan jag och Linda träffades för att rida. Vi red ut Clarinett och Juliette i snön och trampade upp en stig, och sen red vi Chokladen och Bea på banan. Är ganska mycket snö även på banan så vi har lite att trampa ihop!
 
När jag var klar i stallet så åkte jag upp på byn och så åt jag, Nisse och hans son pizza innan jag körde bilen till verkstaden. Den ska in för att fixa till de 2:or som var på besiktningen. Sen lugn kväll, och i morgon har jag faktiskt sjukskrivit mig från Ica vilket väldigt sällan händer. Men det känns som att jag inte kan jobba med fok i morgon!
 
Mycket snö! Bara att hoppas på att allt inte tinar bort nu när det är plusgrader! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0