Halvfart igen!

Ganska mycket piggare igår så tillbaka på halvfart igen! Känns ändå bra!
 
Jag gjorde en omgång i stallet, mockade en lösdrift, tog Movie i töm och åkte lite på Clarinett. Movie har ju varit ganska busig i töm här runt jul men nu är det ju mycket snö på banan och igår ganska tungt, så då blev det inte så mycket bus! Jobbade i stället med att få ut halsen på henne. Clarinett red på min slinga som jag började trampa upp förra veckan, nu gick den knappt att se så dags att trampa upp den igen.
 
Sen mat och lite bokföring innan jag lånade Nisses bil för att åka i väg och tömköra två hästar. Det här med att köra framhjulsdriven bil, i lössnö, runt nollan och på dåligt skottade vägar, är ju ingen hit när man är van fyrhjulsdrift! Jag saknar min bil! Men kom fram och hem, och nu är det ny dag och i dag får jag hämta min bil!
 
Movie i snön på banan!
 
Clarinett trampar upp ridspår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0