Ännu kallare söndag!

Såklart var det inte mildare i dag, tvärtom kallare! Hade det lite på känn igår men prognoserna hävdade att det skulle vara 10-12 grader. Så tråkigt när jag hade en helg bara för att rida!

Som varmast i dag var det -19, inget ridväder, speciellt inte när man inte ens har ett stall att göra i ordning i. Men, men snart är det vår! Första svängen i stallet longerade jag Wasabi. Vill verkligen komma igång och rida henne nu, men 20 grader är inte läge för det!

Sen innepaus, bakade tekakor och bokförde. Bra väder för det! Gjorde paj på resterna från tacosen igår och såklart eldade och bar ved. På kvällen sen var det dags för nästa stall runda, hade hoppats på att det skulle bli mildare men icke. Så longerade även Movie som busade rejält i kylan! Sen rullade jag in en bal till stona och sen kväll! Nu hoppas jag på lite mildare väder i morgon, men på onsdag hotar de med 7 plusgrader och det vill jag inte heller ha!

Wasabi i solen! 

Gullig min på denna! 

Bild från Nisses fönster. Världen blev rosa i skymningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0