Katastrofväder!

Om det var skitväder igår så är det katastrofväder i dag! 7 plusgrader i dag och blåst, även plusgrader på natten och det tinar rejält! Den mjuka fluffiga snön förvandlas till is och skare! Definitivt en katastrof när man har många hästar att jobba, och flera är barfota!

Jag har ju jobbat i dag så har ju sluppit vara ute i katastrofen i alla fall. Tömkörde Movie i morse och i kväll efter jobbet fick Clarinett gå i töm. Lyckades även få in en bal till stona genom att skjuta den framför bilen över nästan hela gården! Gäller att klara sig själv om det går! Nu är jag helt slut! Hoppas på bättre väder i morgon!


Movie i morse efter tömkörning! 

Jag missbrukar väderappar, speciellt när det är sånt här skitväder! Så här såg prognosen för i dag ut i morse, i verkligheten blev det några grader varmare men inget regn tror jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0