Kallare igen!

Så blev det kalt igen, verkligen jojo-väder den här vintern!

Igår morse var det 5 minusgrader och bra ridväder. Jag började med Forzett, men eftersom jag inte vill att Movie springer i hagen så jobbade jag Forzett i töm nere vid vägen utanför deras hage. Fungerade fint även om det inte blev så avancerat jobb. Sedan red jag Grå på banan. 

Sen Ica och när jag kom hem blev det lite kallare. Efter mat så red jag och Linda ut i mörkret med Clarinett och Juliette. Laddade hästar och ljust av fullmånen! Gick lite med Movie och nattade hästarna, och vips vsr klockan 22 och det var 14 minusgrader. Ungefär samma i dag, inte jättekallt men tillräckligt för att det inte är lika bekvämt att vara ute en hel dag!

Forzett fick jobba vid vägen! 

Fixade lite med Grås man innan ridningen, det syns inte!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0