Jobbväder!

I dag har det varit fantastiskt fint vårvinterväder, men jag har ju jobbat och missade det!

Tog Grå i töm i morse innan jobbet, och efter jobbet red jag och Linda ut med Clarinett och Bea. Vi träffades i stallet precis när det blev mörkt... Men försöker peppa mig själv med att det bara är några veckor bort att det går att rida på kvällarna efter jobbet utan pannlampa. Det går fort nu även om det känns jobbigt precis nu. Gick en liten sväng med Movie också och sen efter att hästarna var nattade blev det lite chips. Nu tänkte jag titta lite från Göteborg och hästtävlingarna där, igår kväll när jag tittade på hoppning han jag se tv ekipage innan jag somnade. Misstänker att det kommer bli samma i kväll!

Grå i morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0