Två dagar kvar!

Två arbetsdagar kvar nu! Kämpa!

Hade en plan för förmiddagen att rida tre hästar, men först var det lite kallt (typ 16 grader så inte jättekallt men tillräckligt tidigt på morgonen) och sen hade smågrabbarna rivit sin hage så jag hade lite lagning av stängsel att göra också. De hade troligen blivit skrämda av något när man ser spåren. 

Men jag tog Grå i töm, red Clarinett på slingan och gjorde en snabblongering med Forzett. Fick helt enkelt vara nöjd så, men jag är lite frustrerad nu och vill komma igång och rida lite mer riktigt och ordentligt nu! 

Sen Ica, det är ju inte min ordinarie dag i dag men jobbar lite extra före jul för att kunna vara ledig i jul sen. Vi hade en timme extra öppet i dag också. Efter jobbet så åkte jag direkt till stallet och igång för att jobba Juliette i töm åt Linda. Hon var jättefin! 

När hästarna var nattade så blev det riktigt go fika med julskinka, kalvsylta, rödbetssallad och tunnbröd. Tog också och slog in lite julklappar så nu är nästan alla klara. Två dagar kvar att jobba! 

Glad Grå i morse! 

Clarinett på väg tillbaka till stallet! 

Grå blev väldigt trött och tvungen att vila lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0